زواج سوداناس

زينة توجه رسالة إلى أحمد عز: «كنت فرحان أول ما عرفت إن هايجيلك ولاد»


بالفيديو.. أحمد عز: أقسم بالله لم أتزوج زينة ..«ودي أعراض وميصحش أتكلم فيها»

شارك الموضوع :

وجهت الفنانة زينة عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي «انستجرام» رسالة إلى الفنان أحمد عز بعد أن قضت محكمة أسرة مدينة نصر، الخميس، برفض اﻷمر الوقتي المقام من الفنان أحمد عز، والذى يطالب فيه بمنع طفليه «عز الدين وزين الدين» من السفر إلى الخارج، ووضعهما على قوائم الممنوعين من السفر.

وكتب زينة في تديونتها: «قال معتز الدكر محامى زينة إن المحكمة رفضت الدعوى لأنها مقامة على غير سند من القانون، وأن أحمد عز لم يتقدم للمحكمة بطلب رؤية توأمه لكي يحق له منعهما من السفر، لذا رفضت المحكمة طلب عز».

وعلقت زينة على الحكم ووجهة رسالة لأحمد عز قائلة: «يعني لا طلبت تشوفهم والحمد لله طبعا دي نعمة، وعاوز تمنعنا من السفر!.. ما تسيبنا في حالنا وخليك في اللي أنت فيه، كفياك شر بقي وانعدام.. ولا بلاش مش هاغلط فيك علشان ولادك، كفاية آذي في طفلين كل ذنبهم إنك أبوهم، ولو إنك كنت فرحان أول ما عرفت إن هايجيلك ولاد، ياريتك كنت واضح وكنت قلت إنك هاتعمل فينا كده، ليه كذبت من الأول؟ بطل تأذينا وخليك في فنك وأفلامك ومعجباتك اللي أنت عارفهم ودنيتك يا فنان يا موهوب ياللي بتخر موهبة، وسيبني أفضي من المحاكم علشان أربيلك ولادك الحلوين أوووووي.. يا نجم نجوم العالم».

المصري لايت

شارك الموضوع :

تعليقات الفيسبوك

تعليقات


أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *