منوعات

بالفيديو.. عصام الحضري: كنت هعتزل وتراجعت بدعم مراتي


قال عصام الحضري، حارس مرمى منتخب مصر، إنه كان يفكر في الاعتزال وتراجع عن ذلك بفضل دعم ومساندة زوجته ووقوفها بجانبه.

وأضاف خلال لقائه في برنامج “معكم” تقديم الإعلامية منى الشاذلي، أنه بعد خسارته في المباراة الأخيرة للدوري ودخول أربع أهداف في شباك مرماه شعر بحزن وفكّر في الاعتزال، وصارح زوجته بذلك وأكد لها أنه سيعتزل بقوله: “زهقت من الكورة وعايز أعتزل”؛ لكنها أصرت على تشجيعه ودعمه، وقالت: “طب وطموحك والـ 92 مليون”.

وتابع الحضري: “علشان كده بقول إن عندي ست بيت هي اللي في ضهري وبتديني “بور” وكل حاجة وخففت عني الحزن بعشاء وصليت ركعتين شكر وحمدت ربنا”، مشيرًا إلى أنه تعرض لهجوم من بعض وسائل الإعلام في نفس التوقيت، لكن ذلك ولد لديه طاقة وإصرار ورغبة في العمل والاستمرار وجعله يعود للتمرينات بقوة.

لمشاهدة الفيديو أضغط هنا

فيتو


‫2 تعليقات

  1. شاطرة أوى مراتك. دى حسبتها صح…..يا عمى ذا نحنا لسا ما شبعنا رزززز

  2. هو انت لسه عايز تلعب يا عجوز اصلا والله لعبك في مريخ السودان كان اكبر غلطه في التاريخ خميت منهم القروش وشبعت دولارات ودلعوك ياكحيان ياعجوز ،، انا اكتر حاجه ضحكتني في برنامج مصري مع مذيع وائل لمن فازو على بوركينا طبعا الفوز جا بالصدفه خلاهم يتخلعوا وقال ايه ياجماعه عايزين نعملو للحضري تمثال ههههههههههههههههههههه واللي يقول يسموا شارع بإسمه هههههههههههههههههه ياخ ضحكتونا ، كاميرووون يا عجيبه حطمتي لهم التمثال بهذه السرعه حتى قبل بنائه ليه كدا بس ليه ههههههههههه