مداراتمنوعات

طه سليمان ينفجر في وجه منتج تلفزيوني لهذا السبب (..) وإستياء الحاضرين من مسلكه


انفجر الفنان الشاب طه سليمان في وجه أحد منتجي برنامجه استديو 5 بعد أن طلب منه الأخير الإستعداد للغناء على الهواء مباشرة ، إلا انه “طه” زجره بحده وخاطبه بقوله ” انا طه سليمان دا مسرحي وديل جمهوري وما تقول لي استاندباي”

وبحسب مصادر لصيقة لجريدة المجهر السياسي الصادرة يوم الجمعة فإن “طه” كان يستعد للظهور على الهواء مباشرة عبر برنامجه استديو 5 الذي يبث عبر قناة النيل الأزرق وفي هذه الأثناء خاطبة احد المنتجين بقوله استاندباي ، إلا ان طه اتا بردة فعل لم يتوقعها أغلب الذين كانوا خلف الكواليس وانفجر في وجه المنتج ، وهو الأمر الذي اثار سخط واستياء اغلب الحاضرين من الطريقة المتعالية التي تحدث بها الفنان الشاب.

الخرطوم (كوش نيوز)


‫4 تعليقات

  1. هذا زمانك يا مهازل فامرحي
    زيدي علينا من عذابك
    واجمعي فينا المهانة واطرحي
    واضربي الأحرار منا , واقسمي الأخوان فينا
    وافرحي

  2. الفنان الشاب ؟! يعنى ما لقيت تعبير احسن من كده ل طه..اسلوب الكتابة الصحفية عندنا عتيق وقديم رغم ان الكتاب شباب وكانهم من مدرسة واحدة شىء غريب فعلا

  3. ويعني ايه طيب ما تبقى طه سليمان الود ده عوير من يومه واهبل وفاكيها في نفسه خالص وبالمناسبه الناس هم السبب في تكبرو ده عملو ليو قومه وقعده ع الفاضي قوم كده ياوهم استانباي ولا على كيفك مفتكر نفسك مدير القناة والله حتى لو بقيت مدير القناة برضو استانباي وياريت من اللحظه دي تاني اي زول يشوف المخلوق ده في اي حته طوالي يقول ليو ( استانباي) وبصوت عالي كمان ،، وبعدين اول مره اشوف لي فنان يقدم نفسه عشان يغني ده ايه العبط ده !!!!!!!!